piątek, 17 maja 2013

Przepraszam...

...ale zawieszam bloga.
Pomysły są praktycznie na całą historię która w świecie Melody będzie się kończyła jak bohaterka skończy 18 lub nawet 19 lat... Mam nawet ostatnio wenę w wyniku posłuchania kilku piosenek ale pomysł jaki mnie naszedł jest na zakończenie histori.
Jak już wspomniałam wena jest. Ale niestety czasu niema. Narazie się wziełam za czytanie kilku książek i za tydzień może dostanę taką na którą polowałam jakieś połtora roku... i jeszcze szkoła. Wakcje też się zbliżają. Więc coraz mniej czasu. Jedynie dla was mogę dokończyć 7rozdział. Ale jeżeli go dokończe bendzie mial pełno błędów bo tteraz mogę tylko wchodzić przez telefon i właśnie przez niego dokończylabym rozdzial bo już jest częściowo napisany.
Ale jeżeli ktoś polubił moją historię to za długo na mój powtrót niebędzie czekał. Dlaczego? Dlatego że ja mam dodatkową motywację. A mioanowicie: już prawie napiałam 7rozdziałów conie? To co już napisałam ulotniło sie z mojej głowy ale to czego nienapisalam cały czas w niej siedzi... Więc trzeba będzie się tego pozbyć ;)
Wrócę mniej więcej za miesiąc. Ale abym powrócilam muszę najpierw napisać kilka rozdzialów a czasu mam malo. Więc mam nadzieję że znajdą się osoby które bendą czekały na kontynuację historii Melody Black.
Pozdrawiam was i mam nadziję żejuż niedługo znowu się spotkamy na tym blogu.
Pisarka Mel
PS.Pisalam w pośpiechu więc są błędy i błagam o niewytykanie mi ich.

1 komentarz:

  1. Szkoda...
    Podoba mi się twój blog i moim zdaniem masz świetny pomysł na tą historię . no ale muszę czekać. I bendę czekać . I to z zniecierpliwością na ciąg dalszy.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy