sobota, 20 lipca 2013

Sowa4

Wiem wiem.Rozdziału niema i ja straszanie często dodaję sowy samiastdodawać rozdziały. Wiem i przerpraszam. Ale za to mam chyba naprawde niezły pomysł na Dramione. Pierwszy rozdział już powstał. Planowałam na początku jakoś uprościć historię kóra zrodziłą się w mojej głowie i zrobić z tego miniaturkę. Ale podczas pisania natchneła mnie wena i postanowiłam zrobić opowiadanie. Jak napiszę Prologi jeszcze kilka rozdziałów to najprawdopodobniej stworzę bloga. Historie narazie zapisuję na tym blogu. Pózniej przeniosę.
Takie jeszcze pytanie do was.
Jak myślicie dlaczego postanowiłam stworzyć własną postać a nie oporostu stworzyć Dramione?
Odpowiedz jest prosta. :Charakter.
Hermiona ma inny charkter. Dlatego nie piszę poprostu Dramione. Za to w Melody włorzyłam coś moim zdaniem niezywkłego. W Melody tatjak we mnie jest miłość do muzyki,książek i wojny. Wojna naprawde dużo nas uczy. Ja a bardzo młodym wieku miałąm bardzo wielkie pojęcie o świecie. O brutalności i złu. I właśnie ta brutalność i zło jest również włożone w Melody.
postanowiłam teraz też pisać o czasach wojny i chwilą przed wojną. Ponieważ wojna nas uczy bardzo wiele. I to wszystko będzie zawarte w moim opowiadaniu.
Z tego opisu przecierz łatwo się zorientować że Melody bardzo różni się od Hermiony.
Hermiona-niewinna,mała ,miła i wrażliwa.
Melody-Brutalna,madra, odważna, ,poważna i sprytna.

Nie piszę dramione bo postacie o których są moje własne historie za bardzo się róznią. Taki przykład: Opowiadania Venetii Noks.
Jedno wesołe ,spontaniczne, w czasach po wojnie.
Drugie :w czasach wojny, zła ,tortur .

Taka jest różnica.
W tej sowie chciałam was powiadomić jakie będzie moje opowiadanie o dramione. I jakie o Melody Black.

Pisarka Mel

PS.Niestety niemam pojęcia kiedy będzie nowy rozdział. I przerpaszam za błedy .

1 komentarz:

  1. Dwa różne opowiadania, a bohaterowie Ci sami... I choć charaktery mają podobne, to pozostają w nich te cechy, które są prawie w każdym dramione. Hermiona jest odważna - nie wiem czemu sądzisz inaczej, jest też bardzo sprytna - już w I cz. rozwiązała zagadkę eliksirów, braku mądrości też jej nie można zarzucić, stąd dziwi mnie twoje porównanie. W moim opowiadaniach postaci mają wspólne cechy - Draco wciąż pozostaje dumnym arystokratą, a Hermiona nadal pozostaje mądra, sprytna i odważna :) Myślę jednak, że świetnie sobie poradzisz z nowym opowiadaniem :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy