poniedziałek, 1 lipca 2013

Sowa2


Rozdział jest w budowie. Chciałam was powiadomić, że wraz z opublikowaniem tego rozdziału Blog powróci do życia. Mam pomysł na rozdziały: 9, 10 a rozdział 11 i 12 już napisane. Więc nie martwić się, ale teraz będę miała czas na pisanie, bo WAKACJE:)
Ale to nie, dlatego piszę tą sowę.
Chodzi o to, że mam pomysł na napisanie Dramione. Myślę, że niedługo bym się za to zabrała. Ale tym razem bym najpierw napisała jakieś nie wiem- 10 rozdziałów przed opublikowaniem? Może. Piszcie, co o tym myślicie. Sądzicie, że dałabym radę?
Pozdrawiam was serdecznie
Pisarka Mel

2 komentarze:

  1. Śiwtny pomysł z tym Dramione :) Oj dałabyś radę na 100%. Ja w ciebie wieżę.
    Kiedy nowy rozdział?Nie moge się go doczekać.
    Wcześniej w twoich rozdziałach można bylo znaleść taką prościzne. teraz jej niema. Naprawde nabierasz wprawy w pisaniu. Mam nadzieję że odpowiesz mi i powiesz kiedy rozdzial 8.
    Nie moge się go doczekać . i tak bardzo długo czekałam.

    Panna Potteromaniakowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozdział najprawdopodobniej jutro. Jest już napisany teraz tylko postaram się po oprawiać blędy i po tym odrazu publikuje.
      Dzisiaj jeszcze tylko wezmę się za rozdział 9. I jeszcze muszę coś dodać do rozdziału 12. Więc troche roboty jeszcze jest. Ale rozdział w ciągu następnych kilku dni będzie spokojnie.

      Pisarka Mel

      Usuń

Obserwatorzy