wtorek, 16 kwietnia 2013

Sowa

Rozdział nie pojawił się już ok. 3 tygodni. Przepraszam bardzo za to. Jest już napisany ale trzeba go jeszcze sprawdzić. Jeszcze nie mam bety ale staram się popełniać naprawdę mało błędów i wszystkie staram się poprawić. 
Rozdział trzeba jeszcze nie tylko sprawdzić ale też kilka poprawek wprowadzić więc jakiś czas to zajmie ale postaram się do jutra wszystko załatwić i jutro wstawić rozdział. 
Teraz notki  raczej zaczną się pojawiać częściej bo mam na nie pomysły. Ale chciałam uprzedzić że na 5  roku nauki w Hogwarcie nie będzie raczej żadnych miłostków. Wszystko pojawi się na 6 roku ale tutaj też będą fajne rzeczy. Ale zrobiłam tak żeby pokazać jak czuje się Melody po tym jak dokucza jej Malfoy , wszyscy dowiadują się o jej pochodzeniu i wiele innych rzeczy... 
I jeszcze jedno. W wielu opowiadaniach jest tak że pisane jest z różnych perspktyw . U mnie tak raczej nie będzie. Ja chcę abyście poczuli się jak w ciele mojej bohaterki . 
To chyba koniec "komunikatu" 
Więc podsumowując rozdziału można się spodziewać JUTRO a w najgorszym przypadku w CZWARTEK.
Pozdrawiam i przepraszam poraz kolejny za opóźnienia 
Pisarka-Mel

PS. Jeżeli w Sowie są błędy to przepraszam pisałam w pośpiechu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy